Binnenkijkje: licht, landelijk & strand

0

Vandaag vieren wij kerstavond in het prachtige huis van de ouders van mijn vriend. Als ik de stijl van hun interieur in drie woorden samen zou moeten vatten zou het in ‘licht, landelijk & strand’ zijn (ik vermijd expres het woord nautisch, omdat ik dan spontaan allemaal reddingsboeien voor me zie). Hier en daar is het nog niet helemaal naar hun zin, maar deze (detail)foto’s geven een aardige impressie van de sfeer in het huis.

3

5

6

7.5

7

VOOR OUDE bord

VOOR OUDE bloemen

VOOR OUDE BLOEMIE

8

IMG_0448

IMG_0425

Mijn smaak qua interieur is, op zijn zachtst gezegd, breed. En hoewel ik deze stijl niet in mijn eigen huis toe zou passen, vind ik het hier wel heel mooi en stijlvol uitgevoerd. Het geeft een warm en huiselijk gevoel, wat eigenlijk heel knap is als je weet hoe groot het huis in kwestie is. Bovendien is een huis dat consequent in één stijl is ingericht, of in ieder geval in bij elkaar passende stijlen, voor mij altijd fijn om naar te kijken.

Ach, stiekem is het natuurlijk altijd leuk om in het huis van iemand anders te kijken, maar wellicht brengt het sommigen van jullie ook op leuke nieuwe creatieve interieur ideeën? Genoeg moois te zien!

PS: Vrolijk kerstfeest allemaal!

Plaats een reactie