New Buy: Canon EOS 650D

Na lang twijfelen heb ik besloten een nieuwe camera aan te schaffen. Het twijfelen vanwege de toch wel pittige aanschafprijs, en het toch maar wel omdat er simpelweg teveel mooie momenten voorbij gaan die ik zo graag op beeld vast had willen leggen. Inmiddels zijn de recensies gecheckt, is de camera getest en is mijn hartje verkocht. Eind deze week is hij in mijn bezit, nog nét op tijd voor de komende feestdagen!

Source: Gizmodo Australia

En als we toch bezig zijn met knopen doorhakken… Vanaf vandaag is deze blog online. Voor nu vooral voor mezelf, maar op termijn ook zeker voor anderen. Het lijkt me geweldig leuk om over, zeg een jaar, al mijn posts te lezen en mijn jaar in vogelvlucht terug te zien. Net als in een fotoboek, alleen dan met de persoonlijke verhaaltjes erbij die ik daar soms zo in mis. En gezellige bezoekers zijn natuurlijk altijd welkom!

Plaats een reactie